Võta ühendust

Lao aadress: Ladu 21, Punane 6, 13620 Tallinn

Klienditeenindus: +372 555 400 80 

KKK

Kuidas toimub kauba tagastamine või vahetamine?

Kui soovite toodet tagastada või vahetada, võtke meiega ühendust e-posti teel aadressil info@in24.ee. Tagastatav toode peab olema kasutamata ning originaalpakendis. Pärast teie pöördumist anname täpsemad juhised edasisteks toiminguteks.

Kas ma pean tellimuse vormistamiseks registreeruma?
  • Tellimuse saate esitada ka külalisena ilma registreerimata. Siiski soovitame luua kasutajakonto, et saaksite jälgida oma tellimuste ajalugu, salvestada ostukorve ning kasutada muid kliendile suunatud mugavusteenuseid.

Millised makseviisid on saadaval?

Meie veebipoes saate tasuda pangalingi kaudu, krediitkaardiga või ettemaksuarve alusel. Lepingulised kliendid saavad kasutada ka arvega tasumise võimalust vastavalt kokkulepitud tingimustele.

Kui kiiresti minu tellimus töödeldakse ja saadetakse?

Püüame kõik tellimused töödelda ja saata välja 1-2 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Tarneaeg sõltub valitud tarneviisist ning sihtkohast. Täpsema info leiate oma tellimuse kinnituskirjast.

Mida teha, kui sain vale või defektse toote?

Kui teie tellimuses on vale või defektiga toode, võtke meiega ühendust e-posti teel aadressil info@in24.ee või täitke tagastusvorm meie veebisaidil. Palume lisada tellimuse number ja fotod probleemist, et saaksime kiirelt lahenduse leida.

Kas teie veebipoes on võimalik kasutada sooduskoodi?

Jah, sooduskoodi saab kasutada ostukorvis enne makse sooritamist. Sisestage kood vastavasse lahtrisse ja allahindlus rakendub automaatselt. Jälgige meie uudiskirja ja sotsiaalmeedia kanaleid, et saada infot uute sooduskampaaniate kohta.